HTML

Növényt Az Utcákra Mozgalom

Növényt Az Utcákra, avagy zöldebb környezetet a városi parasztnak! :)

Friss topikok

Linkblog

Orvos lépcső 1

2010.06.26. 23:31 ztamasz

 Ez egy újabb sorozat kezdete :D a régieket is igyekszem majd folytatni csak most nincs hozzájuk elég forrásom. De térjünk vissza az Orvos lépcsőhöz.

A kiszemelt terület a vár háta megett található. Íme térképen:


Nagyobb térképre váltás

Nincs semmiféle különlegessége, csak véletlenül erre sétáltam,és figyelmes lettem egy valamiféle éppen tönkremenő kiszolgálóegység szerűségre (raktár, kazánház, kukatároló jóég tudja mi lehetett-ha valaki megmondja annak örülnék). A tetején már megtelepedtek a bálványfák, és mindenféle gizgaz. 

Mivel pont egy ablak alatt van arra gondoltam, mennyivel szebb lenne ha gondozott lenne. Így hát lefényképeztem és minimális Gimp tudásomat bevetve (a photoshopot vmi miatt nem akarja befogadni a gépem így most gimpre vagyok kényszerülve de nem is annyira rossz csak kicsit sokatlan) benövényesítettem elsőre itt van egy egyszerű gyepes verzió.

Most

Gimpben gyepesítve

Szerintem valamivel barátságosabb, bár megvagyok róla győződve, hogy nem fenntartható(vagy nagyon drágán) de még előállok jó ötletekkel, csak legyetek türelemmel

Szólj hozzá!

Címkék: budapest orvos lépcső füves

A bejegyzés trackback címe:

https://naum.blog.hu/api/trackback/id/tr512112586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása